Våren HAR kommit!!

Jag skiter blanka fan i alla som säger att det ännu ska komma mer snö!
Det ska komma nederbörd i veckan, som REGN! Inte snö!
Kommer det snö vid +3 då har ju gudarna skitit på sig iaf!

Vi travade ut strax efter 12 idag och gick ner till stranden,
igång med grillen och grilla vårens första korvar.
MUMMMMMS! Slank ner en för mycket tror jag :P

Satte oss vid Meduza och solade, Natha-Lee fick sitta på ett
täcke och leka lite med sina medhavda leksaker.
Första gången hon lekte ute lilla pluttan!

Har sett John & Kate plus eight, sen Ghost Whisper,
nu ligger pluttan och sover i vår säng,
hon blev nog helt urpumpad på energi när vi hade tv-mys:
Krypa, åla, rulla, stå, gå, rulla, krypa, rulla, stå.. Ja ni fattar.
Älsklingen ska ta ett bad och då intar jag min lediga mammatid här vid datan.
Jag tänker också bada sen.
Fryser litegrann. Skulle lätt kunnat sitta nere vid Meduza heeeeela dagen i solen,
men det går ju inte när man har en liten en som måste hem och käka också.
Vi tar igen det i sommar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0