tänker för mycket ibland

Man ska inte göra det så mycket större än vad det är.

Fick prata med VC, dom hänvisade mig till Barnmottagningen,
fick en telefontid efter 4 timmar, ville egentligen ha en tid redan
efter VC-tiden, men man får ta det som bjuds.
Tanten lyssnade på Natha-Lees andning genom telefonen och
eftersom pluttan inte hade feber för tillfället så antog tanten att
den var påväg att försvinna..
Jo men visst, nu ligger hon i sängen igen med feber!
Att dom bara inte kan ta in henne och lyssna på henne och
ta tempen på henne själva så dom får se att hon inte är frisk.
Men jag ska väl inte klaga, hon ska få försöka att bli av med skiten själv
utan en massa preparat, men jag blir ju fan orolig! Hon kan ju knappt
andas när hon får sina hostattacker. Men vi får se imorgon,
blir andningen värre så åker vi in akut, så är det bara!

Annars då? Jag har en sån jobbig känsla nu att jag vill städa..
Kl 21 på kvällen.. Det känns inte bra.
Jag rensade alla räkningar och andra papper och satte in i pärmen,
rensade även i "medicin-pappers-skåpet" ikväll, skönt att
få lite mer sorterat där inne.

Såg sveriges värsta bilförare nyss, jag kan inte låta bli,
men jag älskar verkligen blondiesarna! Dom e ju helsköna!
Niclas hatar dom. Jag kan garva ihjäl mig av dom!! Haha!

Ikväll blir det sängen tidigt så man orkar med att torka snor
och droppa näsdroppar imorgon.

Åt förresten vofflor idag med, enligt Elin på facebook kunde man
steka dom, och det kunde även jag :D
Tack för tipset Elin!! Det blev skitagott!

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Jaaa.. =) Fan jag är inte så dum ibland inte! =) Vem behöööööver våffeljärn lixom =D.

Om ni är oroliga för prinsessan så ring in till akuten å prata med dem. Så får ni nog komma in dit rätt snabbt. Det gjorde min läkare när jag åkte in..å jag va inne i ett isolerat rum inom 15 minuter! Kramar i massor!

2010-03-25 @ 21:36:18
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0