Ta de rätta, ta Cloetta

Ibland måste man få va lite ego.
Speciellt en dag som denna,
då jag krävde att få göra mig fin
innan vi skulle åka till storstan och handla ;)
(Nej, jag sminkar mig INTE ofta.
MAX en ggn i månaden, om ens det!)








Okej, den sista va ja bara tvungen att bjuda på.
Fy fasiken vilken ful "grej" man fick om man köpta tre kexchoklad!
Va ju bara tvungen :P
Haha.
Lite humor i vardagen har jag minsann ;)

Det hände nå jäkla kul häromdagen.
Eller om det va idag.
Bara för att det var kul så minns jag det ju inte nu... :/
Suck.

Får ta och skriva upp på min hand om dagarna,
när det händer nåt värt att skriva om,
så jag minns det tills det är dags att
motionera fingrarna över tangenterna.

Mina två älsklingar ligger i sängen och sover just nu.
Pluttan för natten och stor-älskling pga att han känner sig dålig.

Och ni (kvinnor där ute) vet ju hur det är:
"Ni kvinnor klagar på att föda barn,
då ska ni veta hur det känns när en kille är riktigt förkyld..
"

Nej, skämt o sido. Han verkar inte va så kry faktiskt.
Ingen feber, men han ville knappt äta och la sig direkt efter maten,
så någe knas är det nog på g.
Hu, det låter ju som om jag skriver om en hund eller någe..
Haha.

Jag kom att tänka på en sak igår när vi hade tv-dag.
(Ja, det va söndag och eftersom det är tvättförbud så blev det en tv-dag!!)
Jag har nog mist all min glädje och humor
pga att jag inte har något husdjur längre.

Jag är uppvuxen med häst, katter, hundar, höns, kaniner
och nu sitter jag med en liten bebis och en pojkvän
(vilket jag inte är uppväxt med, pojkvän alltså!
Nej inte en EGEN bebis heller men alla
andras bebisar har man ju växt upp med!)
och inte ett enda litet husdjur!

Vi har inte ens en fluga eller spindel här i lägenheten.
TA I TRÄ FÖR SJUTTON!
Vill inte ha varken spindlar eller flugor heller för den delen,
men en liten.. hmm.. NÅT djur kan jag väl få ha iaf?
Nej, inte så länge vi bor i lägenhet.
Jag får snällt vänta tills min fasta tjänst dyker upp
och vi skaffar vårat hus på landet! :)

Nu är det tv-tajm, sen joinar jag familjen i sängen och knyter mig!

Kommentarer
Postat av: Marina

SPONSRA KEX CHOKLADEN! hehe.. ja de va då en jä*la gräslig duk? hårband? eller vad de nu är för något! :-D

2010-03-02 @ 08:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0