RENT!! :)

Hemligt projekt.. avslutat om 15 minuter!

Har alltså tvättat sedan klockan 7 imorse.

Solstrålarna som kom upp i horisonten när
dottern snackade inne i sin säng imorse,
dem fick min energi till att nå oanade höjder!

Halv sju bestämde jag mig för att tvätta idag.
Om det fanns tvättid vill säga!
HELA dagen ledig!
Nej, men vilken underbar överraskning!
För en gångs skull, så skulle JAG få lov att tvätta utan avbrott en hel dag!
ALLT är rentvättat nu!
Finns inte ett smutsigt plagg kvar.
(Förutom ett par av Niclas strumpor som luskat sig in under sängen...)

Har även mellan tvättningarna rensat i garderoben och
lagt undan vinterkläder som vi inte använt under vintern
och inte kommer använda innan sommaren är här heller.

Städat har jag gjort, vart nere med en låda skräp i förrådet.
Jaa.. man kan säga att jag haft fullt upp.
Ska hämta sista maskinen tvätt nu, sen vika alla dotterns kläder och
även där sortera ur sånt som är för litet.. Hon växer fasligt fort nu tycker ja!
vissa 74-bodysar är för små redan.. :/
Går i rasande fart.

Snart ska hon väl ha BH och bindor också..
Nej fy och fasa. Nu saktar vi ner i backarna här!
En dag i taget.

Känner mig stolt som fan som fått arslet ur vagnen idag och faktiskt
städat och tvättat! Ska bli såååå underbart skönt att
gå och lägga sig mellan rena lakan efter Grey's premiären ikväll.
LÄNGTAR! Till både Grey's och att få lägga mig :D

Nej, dags att hämta sista tvätten.
Sen blir det som sagt lite sortering, vikning och lite sängbäddande. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0