Pumps

Ska in till stan nu till 10 och köpa skorna jag testade igår.
Niclas tyckte inte att jag skulle ha dom igår när jag väl
testade dom, men när vi kom hem och jag prova kläderna
jag skulle ha till, då ändrade han sig! :D
Så det blir in igen och köpa dom.
Blir BARA in dit och köpa skorna, sen hem igen.
Ska äta lunch när jag kommer hem,
sen ska jag och Natha-Lee åka upp till Ida, Adam och lilla Stina.
Ska färga håret på Ida så då får barnen leka med Ylva sålänge.
Det blir najs!

Vi började se djurkyrkogården inatt,
jag blev så jävla mörkrädd tillslut att
vi va tvungna o stänga av :P
Så va ja skittrött också, ville egentligen
somna redan 22.30, men älsklingen ville
ju se filmen med mig, så man ställer ju
upp för sin älskade!
Pluttan fick komma in och sova hos oss
också precis efter att vi stängt av filmen
för hon vaknade och va ganska ledsen.
Paff som jag blev när jag vaknade imorse,
hon har legat rak lång i sängen och bara
upptagit max 25 cm bredd av vår säng inatt!
Gullunge!

Nej, det är väl dags att klä sig skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0