puh.. Febrigt barn är ingen hit..

Jag tänkte krypa i säng vid 22 igår,
men då vaknade Natha-Lee med jättehög feber och
hon ville inte gå och sova igen efter att ha fått alvedon
och lite välling, så hon lekte lite på sitt lammull
medan jag och Niclas började se en film.
Strax innan 00 ville hon lägga sig, så jag la mig med henne.
00:52 vaknade hon och var jätteledsen,
fick sova en stund i min famn.
Har inte haft någogn ro i kroppen på hela natten,
för hon har bara legat och vridit och vänt på sig..
Kl 5 ville hon ha frukost, så hon fick även lite alvedon då.
Satte mig framför tv:n och hon fick leka med sina leksaker.
Eftersom jag knappt kunnat sova själv pga
hennes rullande och gnylande så fick jag
1000 skrattanfall när jag såg på Ellen,
Natha-Lee satt på golvet framför mig och tittade på mig
så började hon skratta precis lika mycket :D
Härliga unge.
Vi gick till sängs igen 06:20 och sov till 9.
Nu har hon inte feber iaf, men den återkommer väl när alvedonen slutat verka.
Puh, är inte alls pigg idag, sömnbrist, inte kul!
Skulle vilja tvätta, men har ingen ork till det!
Suck.

Ska kika runt lite till på tradera och kolla om
det finns någon klänning till Natha-Lee nu.

Kommentarer
Postat av: malin

hu.. Hoppas hon sovit bättre i natt och att hon även varit piggare under dagen! Kram Malin

2010-03-12 @ 18:43:15
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0