Nya kort

Måste beställa hem kort på Natha-Lee,
alla andra beställer ju hem kort på sina barn,
så varför ska jag vara sämre?
Måste ju skriva det på bloggen också så ni
vet att jag inte är den som är den.

Tror jag ska flytta iväg ett år och hitta mig själv,
så man slipper se ut och göra som alla andra.

Usch vad jag hatar detta.

Nu tillbaka till verkligheten.

Eftersom jag är så jäääävla lycklig(!!!!)
så ska jag nu klä på mig och sminka mig
(jo för det behöver man ju ibland....)
sen bara umgås med min underbara familj hela dagen
och nej, vi har aldrig några svackor i vårat familjeliv!


Hoppas ni inser ironin i HELA inlägget.
Är väl bäst att tillägga, för annars kommer
väl en spydig jävla kommentar om att
"Är du så jävla lyckig, så kan du ju sluta klanka ner på folk för att må bättre..." TYP!
Ingen nämnd, men du vet nog vem jag menar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0