Nej, men hur stor är sannolikheten för det här??




Meeeen alltså..




Hur fan lyckas jag???


Skulle ta mig en lång skön (& MYCKET behövlig) dusch.

Ja, men det var ju faktiskt riktigt skönt...


Tills jag rakade mig under högerarmen.
Fråga mig inte hur jag lyckades, men jag skar mig iaf..
ONT SOM FAN!!

Så nu kommer jag ju få ett stort rött
sårskorpe-streck under armen.
Skönt.
NEEEJ!

När man för en gångs skull ska unna sig en
skön dusch och känna sig superfräsch efteråt.
Då får man smörja in armhålan
med bedövningskräm ist för deodorant.
Niiiice..

Nej, den här dagen blir väl inte så bra ändå..
Plus att stumpan bara lallar runt och mmmmmmmmm:ar hela tiden.
Vet inte vad hon menar, men jag skulle tro (återigen) att det är tänderna.

Jaja.
Ha en underbar solig dag alla ni!
Jag stannar inne idag.
Vem vet, jag halkar väl och bryter alla ben i mina ben om jag går ut..
SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0