Men fan va niiiiice!

Pluttungen har tagit upp HELA mitten av sängen inatt.
Jag fick till slut lägga mig nedanför henne, snett över på Niclas sida av sängen,
han stackarn han låg ihoprullad längst ut på kanten av sin säng :P
Hon är bra på att ta plats den lilla skrutten :)
Nu har hon intagit en ny liggställning,
huvet vridet åt vänster, armarna åt höger, så upp på knäna..

Vaknade av att hon låg och pillade mig i håret,
såg solstrålarna kika in när jag drog upp ögonlockarna,
vände mig om och där låg hon och smålog med nappen i munnen.

Nu mmmmm:ar hon så det är nog dags för lite mamma-mys i soffan :)

Bvc om en timme ca.
Svin-spruta, så vi får se hur hon mår efter det..
Om det blir några biverkningar alltså.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Molle är också jätte duktig på att ta upp hela sängen! Robin ligger typ ute på kanten : ) Hur gick det med sprutan? Kram Sandra

2010-03-10 @ 09:36:53
URL: http://minmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0