Lördag och en stoooor sol!

Det drar lite om benen just nu när jag sitter här.
Stumpan sover i vagnen ute på balkongen,
så jag måste ha dörren på glänt för att höra när hon vaknar.
:)
Skönt för henne o sova ute faktiskt, kom på den smarta idén
när hon inte kunde somna inne i sängen ;)
Hon älskar ju sin vagn, så då va de lika bra.

Solen skiner som aldrig förr utanför fönstret,
inte lätt att titta ut för då blir man ju bländad av den vita snön.
Försvinn!! Det är nog nu!!!
Men våren.. du kommer väl så småningom? Jag längtar i alla fall!

Pluttungen väckte mig 05:30, har vart uppe sen dess ja.
Börjar känna att magen suktar efter o bli fylld med något,
blodsockret suktar också efter något, så jag kanske skulle ta
och käka lite fm-fika? Ett päron o en macka eller nåt..

Vår ost börjar ta slut. Surt!!

Badväskan är packad, Alva ska med hem hit en stund efter badet sen.
Natha-Lee ska få en gåvagn, tror de heter så. En sån där som brio har iaf.
Så lite mer ärve-kläder :) Sitter fint nu när hon börjar växa regält.
♥ Du är underbar snälla Storebror!! ♥

Nej, käka något va de ja. Annars kommer inte skallen hänga med sen.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Glad att han kommer med kläderna till er!!! Ha det bäst idag!! <3

2010-03-06 @ 12:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0