Hemliga planen..

Först måste jag ju bara förklara min "topp" i förra inlägget ;)
De va toppen på min statistik :P
De stora bloggarna har jag inte en chans att komma ifatt ;) Haha!

Min plan för dagen då..
Jaaa.. Skit under naglarna säger jag bara.
Resten får ni veta till kvällen,
för det kommer brinna i mina knutar och
jag kommer bli kopierad om jag i skrivande stund
skulle avslöja vad jag pysslar med idag!


Skulle vilja skriva ut min frustration just nu med,
men det vöntar jag med, för den kanske
hinner försvinna innan kvällen är kommen.

Cougar Town förresten, såg ni de?
Jag satt som fastklistrad!
På nåt konstigt vis kändes det som MIG det handlade om.
Men NEJ, det är inte vad jag önskar mig i framtiden!
Jag kommer "grow old" med Niclas.
Det är min dröm!
Inte bara grow old med honom, vi ska gifta oss också.
Om 26,5 år rättare sagt :D

Back to business!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0