Härliga data-fria eftermiddag!

*klappar mig stolt på huvudet*
Inte suttit vid datan på 8 timmar ca :)
DUKTIGA mig!

Har inte stått vid spisen, nej nej!

Inte städat, nej nej!

Jag har haft kvalitetstid med min dotter och pojkvän,
samt möblerat om i dotterns rum.

Skötbordet fick tacka för sin tid i hennes rum
och står nu intryckt och bra i badrummet :)
Blev priiiiima, med tanke på att vi inte
spenderar SÅÅÅ mycket tid inne i badrummet,
iaf inte lika mycket som Natha-Lee kommer göra i sitt rum.

Så, flyttade på stumpans säng så den står där
skötbordet stått och efter ett bad så somnade hon
som en stock efter att ha lagt sig på mage EN
gång och skrikit en snabbis.

Eftersom älskling blev hämtad av J & M förut,
så sitter jag här själv nu.
Tänker kolla på Cougar Town, om det nu finns på kanal 5 play..
Så blir det väl 2-3 avsnitt Unga Mödrar också,
för kl 21 är det Grey's och det missar man inte!
Inte jag iaf.

Åh va ja vill flytta!! Få mig ett jobb (det behöver inte vara välbetalt)
bara så vi har så vi kan unna oss lite kul till hemmet också och inte bara mat..
Har fan inte ens pengar till bensin nu..
Tankade 300:- för pengarna jag fick den 26:e och visst finns det
ännu kvar i tanken, eftersom vi inte gör annat än att sitta hemma
nu för tiden. Åker bara om vi absolut måste.
Och i helgen MÅSTE jag åka och träffa min pappa, för jag saknar honom!
Och Natha-Lee saknar sin moffa!!
Så skulle vi visst till klinte innan helgen med.
Får väl se, jag får väl cykla med Natha-Lee om jag ska till pappa på söndag...

Jag SKA till takstens, så är det bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0