Dop och Körslaget

Lilla Stina döptes så fint igår så.
Efteråt var det fika i församlingshemmet,
alla 11 barnbarnsbarn (min mormors alltså) var där
så det blev även fotografier tagna på dessa små änglar.
Äldsta 12 år (tror jag? :S) yngsta 3,5 månad.
Har blivit ett par styckna med åren kan man säga.

Jag skjutsade älsklingen till Vibble sen åkte jag och Natha-Lee hem,
lekte lite, käkade välling (Natha-Lee, inte jag), sen var det dags för
sängen för henne, men då ringde Niclas och ville att vi hämtade han.
Sagt och gjort, var hemma 5 i åtta så det var bara att slå sig ner framför
tv:n och hejja fram Team Mojje!
Fy faaan så stolt jag blev när jag såg min Nea, i närbild också, flera gånger!

Vi kollade på The Green Mile, först i soffan,
sen flyttade vi in till sängs, somnade som en stock efter den va slut.

Idag funderar jag på att åka till Takstens så barnen kan få leka lite till
innan det blir hemåt för fastlänningarna.

Har en riktigt nyfiken unge vid mina ben, hon har fått tag på en papperskorg,
en sån med en trampa så man ska få upp locket, sitter och kastar med den
och bankar och slår :P Haha. Söt hon är!

Nej, dags att byta bajsblöja, för det är sånt vi föräldrar gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0