Dags att lyfta på hatten kanske?

Okej..
Pla... Nej! Drömmen!
Den har kommit till mig nu.

Jag vill bo i ett rött hus med vita knutar,
med en trädgård, en stor trädgård.
Ett staket runt gården.
Åkrar runtomkring.
En grusplan mellan husgården och garaget.
Det stoooora garaget.
Jag har hittat det!

Jag vill flytta!
Just nu finns det bara en enda liten fjuttig sak som spelar in på om flytten ska bli av.
Jobb.
Finns det där?
Till både mig och Niclas alltså.
Dagis?
Det borde inte vara så svårt, men jobb?
Det är den stora frågan.

Jag funderar på att verkligen lyfta på hatten
och tacka Gotland för den här tiden nu.


Jag känner mig redo.
Redo att säga "Vi ses igen."
Men finns möjligheten?
KAN vi genomföra detta?
Jag håller mina tummar och HOPPAS!
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!
Jag VILL verkligen!
Förra årets resa till Högsby,
det var verkligen en SEMESTERRESA!
Vissa vill åka till Thailand.
Jag vill FLYTTA.
Tänk att få uppleva något annat än Gotland.
ÅÅÅååhhh underbara dröm.
Fixa två jobb och jag är som bortblåst.
SNÄLLA!

Kommentarer
Postat av: ida

å helt tvärtemot mig.. jag lääängtar tillbax till ön som bara den..men man måste nog va ifrån den först ett tag för att fatta att det e en uderbar plats att bo på.. kan ni inte flytta upp hit till mig ist :) så kan vi ses varje dag!!! puss

2010-03-09 @ 20:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0