Bildbevis, på popularitet..

Eller vad kallas det?


Igår toppade ni minsann besöken med att bli hela 39 Unika besökare och 97 Sidvisningar.

Jag måste va en hejjare på att skriva,
för jag kan ju aldrig tro att ni bara läser för att ni är nyfikna?
Kanske skulle skicka inen ansökan till någon av öns tidningar och bli krönikör?
Det skulle nog fan passa mig ändå..
Eller va tror ni?
Kanske jag hittat mitt yrke nu då.
Fast de vettefan ändå, ibland tappar jag ju gnistan helt på att ens skriva en rad..
Nej ni, vi får helt enkelt se vad det blir av med den saken.

Kommentarer
Postat av: unique

Ja du... Du är ju dock ett antal 1000 läsare ifrån för att toppa listorna hahaha



Lycka till =)

2010-03-03 @ 09:07:39
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0