Barnvisor mitt i natten

00:55 vaknade gullungen med feber,
sjöng för henne till 01:50, då hon somnade om.
Var ingen höjdare att ligga och sjunga i sömnen,
eller ja, jag sov ju inte, med det var nog några
visor som stannade av mitt i eftersom jag slumrade
till lite, men Natha-Lee vet hur man väcker mamma,
så det var ingen risk att jag sov länge..
Drömde sen såklart om mitt värsta fobidjur, hade
det på magen i drömmen och vaknade och skrek på
Niclas, han låg bredvid och undrade vad jag skrek om.
Fick lite närhet, så somnade jag om.
Fan att man ska drömma om såna jävla äckliga djur,
jag förstår inte.

Nu har jag en gnällig och gosig liten tjej vid mitt ben
så jag får kolla på The Voice och mysa gärnet med
henne ist för att slöa här.

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Det är verkligen många som är sjuka nu! Längtar till sommar så man kan få lite värme istället för denna jobbiga blåst å kyla.. =S

2010-03-23 @ 12:42:47
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0