Barn, en liten historia för sig

Alla barn är ju olika, men ibland önskar jag att det fanns en handbok om bebisar.
Tänder bla. är det normalt att bara vilja ha mjukisdjur i munnen när tänderna är på väg?
Jo visst, det gör ont, men bitringar och sånt, dom är ju alla hårda?
Kanske att just min bebis anser att hårt gör ondare än mjukt?
Smart hon är o så fall.
Hon har inte ätit bra under dagen, ätit lite mer än halva flaskan när vi matat,
gråtit så gott som konstant om hon inte fått blivit buren.
Slocknade efter ett bad iaf och åt lite välling innan hon somnade.
Hon har ju inte så mycket hull att ta av så jag hoppas hon börjar äta klokt snart igen.
Min älsklingsplutta!



Har precis sett på uppdrag granskning om "Linnea" & "Jennifer" som blev våldtagna,
ja, just det, de BLEV våldtagna, för om det döms i både tingsrätt och domstol
så är ju killen skyldig! Jag är alldeles uppriven inombords.
Vilken jävla tur att han dömdes skyldig!


Nu ska jag njuta av tystnaden eftersom pluttan sover.
Skulle vilja springa till affären, men det är ju inte så
smart eftersom jag e home alone med pluttan.
Vilket geni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0