upp och ner

Sitta stilla, själv hemma?
Neeej. Varför tror ni det?

Jag laddade ner kort från msn som syss skickade.
Natha-Lee vaknade.
Natha-Lee fick mat.
Ville inte sova.
Fick sitta i mammas knä.
Håller på att ladda ner ca 50 bilder.
Älskade dottern trycker på ESC.
Hade hunnit spara 6 bilder...
44 bilder återstod alltså.
Stackars syss la upp bilder i onödan.
Inget mer dataskrivande för dottern när jag laddar ner bilder.
Hade henne iaf i min famn.
Hon hostar.
Spyr.
Bläffa på golvet.
(Puh hon träffade inte mig..)
Torkar upp.
Byter till nattblöja och pyjamas.
Kommer in i datarummet.
Hon hostar.
Spyr.
Bläffa på min arm, mitt linne och golvet...
Torkar upp.
Klär av dottern pyjamasen och nu ligger hon i sängen.
Hon hostar.
Spyr.
Lägga i en handduk i sängen.
Gos och napp i munnen.
Nu skriker hon.

Sitta stilla när man är själv hemma?
Neeejdå.

Jag Älskar Min Dotter ! ♥

Kommentarer
Postat av: unique

hahaha visst är livet underbart??? bra srivet du



tack så mycket förresten

2010-01-29 @ 01:41:52
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0