sopstation

Man kan ju lugnt säga att våran lägenhet varit en sopstation i några månader nu!
Idag tog jag tag i saken när Natha-Lee sov fm och Niclas ännu låg och drog sig.
Minst 10 kassar med div. sopor och skräp & kattpiss-madrassen fick åka på
spa nere i källarförrådet innan den ska vidare till tippen, antar att ingen vill
köpa den ändå? Eller? Näe, tänkte väl de!


Fick ett lätt utbrott på Niclas när han väl pallrat sig upp.
Inte så konstigt.
Bad om ursäkt när vi började laga mat och
fick tillbaka att han nog reagerat likadant
om det varit vice versa! :) Gullig!


Städade lägenheten hela dagen, rensade Natha-Lees rum
på div. saker som INTE ska stå där inne och samla damm!
Stackars barn kommer ju inte ha något rum att bo i,
om vi ska använda det som soprum fram tills dagen är
här då hon ska flytta in dit!
Nej, så idag har jag enbart städat.
Så hjälpte jag Ylva att beställa kort också,
allt gick ju inte som vi planerat med filmerna, men vi försöker
fixa det nästa gång. :)


Badade med Lillstrumpa vid 19:30, sen skulle vi mysa lite framför tv:n tänkte jag.
Hon sov efter 2 minuter :)
HÄRLIGT!
Börjar komma in i rätt rytmer igen.
Så eftersom hon så snällt sovit från 20, (förutom en ledsen stund pga en rap)
så är det snart dax för mig att säga hej till kudden.
Man ska ju orka med morgondagen och alla dess bestyr också.


Jag kom på en sak förresten.
Undrar var jag fått mitt "Paradise Hotel" &
"The Real Housewifes Of New Yersey" (stavning?) -mani ifrån!
Följer slaviskt!
Iaf "TRHONY".
Det är nog bara för att det är dem enda programmen man hinner se,
efter dottern somnat och innan kudden vrålar efter en.


God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0