Nu är det som såhär:

Jag har idag köpt mig en välbehövlig AC3-comfort,
visserligen hjälpte mina förändrade matvanor lite,
men eftersom det fortfarande beter sig lite som det vill "där bak"
så köpte jag den ifall att kittlandet knackar på igen.

(trodde aldrig att man kunde ha problem efter förlossningen,
efter så här lång tid, men det kan man visst.
Eller problem, det har varit till och från.
Har fått säga tack och hej till mitt älskade te,
och hej och välkomna kära katrinplommon -IGEN-
och linfrön, samt fil...)



Sen fick jag min efterlängtade "allt-i-ett"-rakhyvel på posten idag:D
Så nu är heeeeela jag så gott som kal,
inte ut i vintervädret utan långkallingar nu inte!
(Julias "mamma-makeover" har börjat ta form. Yeeeeyy!)



De va ta mig tusan nåt mer jag skulle skriva.. Vad kan det ha varit?
Mitt utbrott jag fick idag - IGEN - kanske?
Jo..



Detta med sömnen, inte min, utan Niclas, det har tydligen gått
mig så mycket på nerverna att jag i dagarna två fått utbrott på honom.
Idag var jag inte nådig vill jag lova!!
Stackars karl.
Men han älskar ju mig och har inte dragit ännu,
så jag hoppas att det är villkorslös kärlek mellan oss :D



Han sa härom kvällen att vi ska satsa på 10 barn,
det är alltså 9 förlossningar till för en annan.
Nu är det inte förlossningarna jag oroar mig för,
utan själva graviditeterna och hurvida våra barn kommer
att vara friska vid födseln.
Att gå igenom 9 omgångar till,
av det vi gick igenom med Natha-Lee,
det vill jag inte.
En gång var nog, faktiskt!
Men en vacker dag ska vår lillstrumpa få Ett syskon iaf :)



På tal om Natha-Lee så sitter hon nu i min famn och ser mina fingrar speeda över tangentbordet och hon är ivrig att få vara med, så försök nu att tyda följande:



"sewadddddddddddddddddaavh  hhgn6 bbbvvvvvvvvvvvvvvvvt   S
< cxb vgm,k. l M  NNNNN1§ VBMMMM N §56TV GB wxc      v  nkjkopppppppppppp,"




hon är bra duktig vår dotter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0