Nej, låt mig slippa! Fast vänta lite ändå.. ;)

Huvudvärk när jag gick och la mig 21:20,
huvudvärk när dottern väckte mig och va jätteledsen 04:03,
huvudvärk när dottern väckte mig genom att dra mig i håret vid 10-tiden...

Suck.

Kan vi aldrig få va friska längre än en månad??
Vi va ju för fan sjuka strax innan/efter jul!!
Tycker så synd om Natha-Lee, ge hellre mig
den där fruktansvärda hostan och slemmet i
halsen så hon kan få vara frisk!!
Imorse kräktes hon tom. när jag bytte blöja på henne,
pga allt slem i halsen som kom upp... :/ Usch!

Så idag tänker jag enbart ligga under mitt täcke i soffan och kolla på tv
och mysa med min sjuka dotter, så får herren i huset vara vår "slav" :)
Härligt ibland att va sjuk ;)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Sjukdomar hör till småbarnstiden..tyvärr.. Ett barn har ca 13 förkylningar på ett år.. Det stärker immunförsvaret som tur är.. Tänk positivt..KRAM

2010-01-27 @ 14:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0