Heeelt underbart!


TACK Räken för en underbar kväll!
Detta gör vi om!
Filmen va bra till på köpet ;)


Det går inte att förklara i ord hur skönt det var
att för en enda kväll slippa tänka på blöjor,
mat och sov-gråt.


Jag Älskar Min Dotter, det är inte det,
men ALLA mammor (och pappor)
måste nångång ibland få unna sig något
och göra något som inte har med barnet/-n
att göra.


Kvällen har varit så avlappnad och rolig.
Spännande också såklart!


Filmen:
*spännande
*fram-med-händerna-för-Julia-har-dåliga-nerver-ögonblick
*glädjetårar


(kissnödig under heeeela filmen,
så ett toa besök var såklart ett måste efteråt!
Min Älskade Lilla Räke tyckte det var kul att gå in
på toan som inte gick att stänga dörren på...)


Maten efteråt tog vi på en kinarestaurang,
trevligt!
starkt (kyckling)
segt (biff)
supergott (friterade räkor)
(det var min "3 små rätter")


Avslutningen var ju BÄST!
Friterade bananer och glass :D
MUUUUUMS!


Kvällen blev så otroligt lyckad att detta blir en keeper!
Ones a month!


Räken, Du Är En Äkta Vän ! ! En Keeper! ♥



Nu ska jag mysa med min karl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0