dags igen då :D

Jo, efter att ha varit hemifårn heeeeela helgen,
förutom under natten då vi sov hemma förstås,
så ska jag imorgon ta med min dotter ut på promenad :)
Längtar efter att jag får mina Aciabär också,
så man kan få se om dom gör någon nytta!
*spännande*

Igår va jag och Natha-Lee på takstens och lekte med Alva & Elvira,
trevligt! Jag hade rättstavning med tjejerna,
Alva skriver så otroligt gulligt hon skulle skriva namn bla.:
an-dre-as (med egna krumelurer, tre stavelser alltså)
ci-lla (samma där, fast två krumelurer)
så fortsatte det, tills hon inte visste riktigt vart hon skrivit vilket ord :)
GULLUNGE!
Elvira däremot:
Aa.Nnn.D.Rrrrrrrrrr.Ee.Aa.Sss.
Cilla. "Kolla jag skrev det fort! :D"
Så otroligt kul att få höra henne stava verkligen,
såg mig själv framför mig när jag var i hennes ålder :)
(Jag ska erkänna, jag kunde INTE skriva och stava så bra som hon gör, när jag var 5,5 år!!)
men när jag va lite äldre iaf :)
DUKTIGA UNDERBARA PRINSESSA!!


Kom hem vid 17.30 ca,
Niclas lekte lite med Natha-Lee,
sen gick jag och Natha-Lee och la oss 19:40,
somnade studs!
Vaknade 07:05 imorse, UTVILAD!! :) Niiice!

Åkte till klinte till Niclas mamma,
åt mat, hon gosade lite med Natha-Lee,
Niclas fixade med alla hennes kort på datan,
fikade, sen begav vi oss hemåt.
(Nu kom jag på att vi glömde den viktigaste
saken vi skulle köpa på ICA Maxi.... SUCK!!)
Handlade som sagt på ICA Maxi,
sen åkte vi vidare hem.
Jag har sett på film ikväll, "Kalenderflickorna", se den!! :)
Niclas har suttit vid datan och nu efter jag uppdaterat här
så tänker jag säga hej och trevlig natt till min kudde!

God Natt alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0