Återigen öppet!

Det som skrivits under bloggens "privat-tid"
behöver ni ju inte lägga någon större energi att
irritera er på, för detta är ju som sagt
bara en "en i mängden"-blogg,
som knappt INGEN läser ändå.

Men eftersom så många (två) velat ha mitt lösen,
så öppnar jag nu upp min blogg åt allmänheten igen!

Varför jag öppnar upp den igen?

Bara för att folk ska få lite skit att läsa,
slippa bita på naglarna av nyfikenhet i vad som händer i mitt liv,
så självklart lite smutskastning åt sånt jag blir irriterad på i min vardag.

Men eftersom jag slutat med mina happy-(not)-piller
så lär ni bara få läsa om kärleken som flödar i mitt liv
och allt kul jag gör om dagarna, för här finns inte plats för nånting
att irritera sig på, eller att vilja spy galla på.

Ni kommer enbart att se röda fluffiga små hjärtan sväva förbi era
ögon så fort ni tittar in.

Sen kan jag ju inte lova att jag uppdaterar så ofta,
eftersom jag har en underbar liten dotter som tar upp den mesta av min tid.

Om det gör mig något?

INTE ETT DUGG!

Min dotter är mitt liv, så hon får gärna ta upp HELA min tid om så skulle vara fallet.

Satt faktiskt med henne i min famn imorse, då hon ätit tidiga frukosten
och somnat om i min famn, såg hennes lilla lilla putande mun,
som ryckte lite, smackade lite av vällingen som satt kvar på läpparna,
ögonen som var rofyllt stängda, små små miner som hon gjorde.

Jag insåg då att det här är då ta mig
f*n den vackraste skapelsen någonsin.

Och det jag hört om tidigare

"man blir aldrig så avstressad,
som när man sitter med ett sovande barn i famnen
"

det stämmer ju faktiskt! :)

Jag är Lycklig.
Och det är jag glad för!
Jag försöker se det positiva i allt,
det gör allting mycket lättare.

Nu ska jag bara ta mig råd till att snygga upp min lilla (???) mammakropp
och bli den tuffaste, roligaste och coolaste mamman ever!!

I'M BACK!

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Jag tycker du redan är en av de tuffaste mammorna ju! Va bara dig själv Julia =) Sen om du vill ha råd att fixa till dig.. Be Niclas om pengar...du har ju för gudsskull burit å fött eran vackra prinsessa ;) Så det tycker jag du är värd:)

KRAMAR <3

2010-01-21 @ 15:53:57
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0