Vilodag? Pyttsan!!!!!

Hänger inte tvättstugorna med i utvecklingen eller??
INGEN vilar numera på söndagar, så varför inte låta oss tvätta på söndagar nu??
Jag blir så trött!!
Det här är 2:a eller 3:e söndagen i rad som vi tänkt tvätta,
eftersom det inte finns något annat att göra,
då kan vi ju lika gärna tvätta.
Eftersom tvätten växer snabbare än ogräs här hemma hos oss!
Nej hu.
Jag längtar såååå tills jag och Niclas har fast jobb båda två
och vi kan få köpa vårat hus med stor trädgård och tvättmaskin!!
Ni som har tvättmaskin hemma, ni har lyx!!
Jag är svartis..

Nu ska ja kolla film, eftersom karln min kollar på "roliga" serier på tvn :P

Kommentarer
Postat av: veronica

vad har ni för bokningsgrej till tvättstugan? borde ju finnas iaf...men av ditt inlägg å dömma så verkar det som att ni inte har det...hmm...klaga!!! kramis

2010-02-28 @ 21:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0