Vem ger er rätten??

Vem har sagt att ni får komma med påståenden
om att Niclas skulle vara kärringstyrd??
3:e gången på ett år nu.

Tror ni möjligtvis att jag tycker det är kul att få
höra att ni tycker jag bestämmer över Niclas?

Ingen av er har heller haft mod till att säga det
direkt till Mig! BARA Niclas ni sagt det till.
Anklagar honom för att vara kärringstyrd.

Nej fy fan.

Tack för att du satte ner foten idag Niclas!
Och sa att när man har barn så måste man
diskutera tillsammans och komma överrens
innan man kan bestämma sig för att åka iväg
igen så fort man kommit hem.

Visst, jag hade planer för oss ikväll,
men va fan bryr ni er om det?

Vi har faktiskt varit tillsammans i 1 år och 7 månader idag.

Ni tycker väl inte att det är något att fira,
men eftersom våran dotter var väldigt sjuk
när hon föddes så har vi inte haft en tanke på
oss själva på 6 månader.
Och då tycker jag faktiskt att man ska kunna
få unna sig EN ENDA kväll, när man för en gångs
skull har något speciellt att fira, att få vara tillsammans,
ensamna, hemma i sin lägenhet.

Nejdå.

Jag blir jävligt trött.

Har sovit själv med Natha-Lee i två nätter,
Niclas har sovit i ett annat rum.
Vi kommer hem, då blir han hämtad,
utan att ens bli förvarnad klokt
och ilar på med kläderna, pussar hej då och går.

Ska sova i stan inatt om det nu inte är
så att han får skjuts hem också,
men där slog jag väl på fel spik??

Så, nu ska jag återigen sova ensam med min dotter.

Jag skulle för fan ha sex ikväll!
Nej.
Låt mig slippa väl?? 
Problem Fi Fan !

Sex för mig är jävligt speciellt nu för tiden ska ni veta,
med en dotter liggandes i samma rum som kan vakna
hur som helst så blir det inte mycket av den varan.
Men nejnej. Jag få klara mig ännu en natt, ensam
och med en jävligt stor saknad!

(Men just det ja, samvetet fanns ju inte.)

Kommentarer
Postat av: unique

Poöarna eller? Tur jag slipper den skiten. Jag hade fan inte pallat!

2010-02-16 @ 02:36:39
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Elin hejdenberg

Åh men vännen! Du ÄR en helt underbara mamma, och sambo! Jag kan inte tro annat. Du behöver ju oxå tas om hand om! Fixa barnvakt en dag och gör precis vad du vill! Om det bara är in till stan, ligga hemma i bad eller vad som. Unna dig en tok-julia-dag! Jag tycker iallafall du är en helt enastående mamma och jag blir så varm när jag läser om prinsessan! En av de vackraste är hon! Stor kram

2010-02-16 @ 08:37:20
Postat av: unique

Fan va sjukt!

2010-02-16 @ 17:35:08
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0