Udda eller kanske speciell


Jag har en vision, vårat kommande hem :



Vår inglasade veranda





Våran hall







Vårat sovrum











Vårat vardagsrum



Detta är jag...

Felvänd

Har lite svårt att få ihop alla mina visioner.
Men jag och Niclas är på det klara med en sak.
3 vita väggar & 1 svart vägg,
den röda soffan framför den svarta väggen.
Två tavlor över soffan.

Jag kan se det.
Jag ser det så jäklarns klart framför mig.
Men hur ska jag någonsin få ur mig det??
Hur ska vi någonsin ha råd??

Grejerna kommer från:

jysk.se

ikea.se

misssmith.se

Kommentarer
Postat av: ida

en sån där byrå du vill ha i din hall har jag i mitt tv rum :) men akta dig för o köpa saker på jysk!! de tog en hel dag o sätta ihop den, för beskrivningarna är hopplösa, iaf på den :) puss <3

2010-02-10 @ 10:04:29
Postat av: Elin hejdenberg

Snyggt! :) kör på!

2010-02-10 @ 13:39:48
Postat av: Caroline

Riktigt snygga o stilrena saker, spec när de är vitt o även lite lantlig känsla över de :) Kommer nog bli kanon! :)

2010-02-10 @ 13:57:19
URL: http://carolineblixman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0