Städ, fix och flytt

Idag kände jag att dammtussarna verkligen skräck-jagade oss här hemma,
så dammsugaren fick putsas av och sen ta en färd i varje rum.
Härligt när det blir rent, men jag kan fan njuta länge ändå med alla
kära "husdjur" också ;)
Pluttan har nu flyttat till eget boende.. :(
NEJ! Inte flyttat hemifrån nej!
Hon har flyttat in i sitt rum, så idag har det flyttats
säng och byråer (heter det verkligen så??), sen har det städats i varje litet vrå ungefär.

Vårat sovrum fick återgå till hur det var innan plutt kom ut till the real life,
och pluttungens rum blev inrett efter bästa förmåga, då hon inte har så många möbler..
Men ändå ser rummet överfullt ut.. :/
Det enda jag nu har på min önskelista är såklart alla möbler jag visat tidigare,
sen vill jag faktiskt få nytapetserat, men detta är ju GotlandsHem och dom
är (riiiiiktigt) snåla med att renovera (läs fräscha upp) lägenheter!

(Kolla bara fettfläckarna i sovrummet.
Närmast på högersida över sängen och under de två ljusstakarna.. Usch!)
Men det var inte därför jag la upp bilderna, de va bara för att ni ska få se hur cozy vi har det nu :)




Japp, jag har flyttat "vägg-gardinen" nu med ;)


Pluttungens rum (ska ännu byta julgardinen, jag lovar)! :)

Kommentarer
Postat av: marina

precis sådand "snygga" fläckar hade vi på väggarna i vårat sovrum åxå! fick verkligen tigga om nya tapeter...

va fint de blev i natha-lee's rum :)

2010-02-20 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0