Skärp till er nu!

Niclas kämpar som en tok med att söka jobb/praktik,
men inte fan är det nån som tackar ja till hans intresse.
Två av Niclas kompisar har fått praktikplats, sköter dom det?? NEJ!!
Jag blir så förbannad på sånt!
Asså, hade det varit Niclas så hade han skött sig, han ska söka praktik där ist,
för han kommer iaf dit VARJE dag och gör det han blir tillsagd.
Suck.
Va glada för att ni överhuvudtaget har fått en chans att få in en fot.
Bara slänga den chansen i sjön sådär! Fy fan!
Här kämpar Niclas som ett djur och ni skiter blanka fan i hur era liv slutar!
USCH!

Nu ska ja kolla film med min älskling, sen blir det sängen!


Ang. tidigare inlägget Veronica:
Vi har ett litet "lås" av nåt slag som man låser fast på en viss tid ett visst datum,
men det står på en skylt att söndagar är tvättfria dagar.. :/ Riktigt drygt!

Kommentarer
Postat av: Marina

Haha.. nej inte pillat louise i munnen, hon bits :-D Tack, ja det är skönt när man lyckats få de som man vill ha de för en billig summa! har velat gjort i ordning i tösens rum sedan i december när de blev tapetserat, men de har inte funnits pengar till de.. så de var skönt att äntligen få in lite prylar där. de gav en ett leénde på läpparn att bara få hänga upp en gardin!

Nej hu, bort med folk som inte kan uppskatta och sköta sig, och in med folk som är glada för vad dom får och uppskattar de. krama på er

2010-03-01 @ 10:53:06
URL: http://lyckligtlottad.bloggplatsen.se
Postat av: veronica

tvättfri söndag. haha. det var det knäppaste jag nånsin hört. är det nån tant på 90 år som bor ovanför tvättstugan eller. haha. nej usch nu skall jag vara snäll.



förstår din frustration över niclas situation. min kille jobbar häcken av sig inom barnomsorgen och han är grymt duktig, men sen finns det dem människorna som har fast anställning och borde egentligen aldrig fått en sån tjänst.

dem får igen det en vacker dag. hoppas jag iaf.

söta bilder du lagt upp på fb förresten.

trevli kväll. kramis

2010-03-01 @ 19:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0