Prinsessa

PRINSESSA

Den är äkta.
Skratt.
Tårar.
Glädje.
Igenkännande.
Naken.
Sann.
Äkta!
Se Människan, inuti.
Se inte bara utsidan.
Snälla.
Det finns på riktigt.
Den är äkta.
FÖRSÖK att se den med andra ögon.
Det ni skrattar åt, gråter någon annan åt!
Det är inte humor, det är vardag.




I och med denna film,
tänker jag göra gratis reklam för följande:





BTW: Ni bör vara rätt mogna i sinnet om ni ska se denna film.
Fick en kommentar av en 14-15 årig kille precis när jag började se filmen,
R- "Den är skitkass! Det enda bra är när hon blir råmobbad.."
Jag- "Jag har precis börjat se filmen, du kan ju inte berätta nu då! TYST!"
Där fick ni en bild av hur dagens ungdom tolkar en sån otroligt stark film.

Jag grät när jag såg filmen, jag skrattade också,
men det är absolut ingen film för någon som är
omogen och inte inser att för vissa är det där VARDAG!
Jag blev stundtals förbannad också när jag såg filmen.
Men det är en riktigt äkta och stark film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0