poängen?

Varför skriva en massa "halva meningar" på FB som tyder på en sak (graviditet),
sen förneka när alla kommit på vad det handlar om??
Det är måååånga som ska ha barn i år, så ni sticker inte ut på nåt vis..


Ska ta o kolla film med älskling sen när han badat med Natha-Lee.
Om hon nu vaknar mer i kväll vill säga :P
Somnade i vår säng vid 17:20-tiden, så då kanske hon blir kvar där ikväll.
Får flytta in henne till sitt rum om så är fallet.

Har lite långtråkigt just för tillfället så jag ska väl
hugga in på min marabou chokladkaka och invänta ångesten..
Haha. Som att jag skulle få ångest för det!
Vilket skämt!

Så till sist vill jag bara gratulera alla er som ska
få bebis i år, tappat räkningen, men grattis ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0