Parkeringsproblem..

Jag säger då det!
Var måttligt road igår när vi skulle åka till stan.
GotlandsHem har ju den absolut bästa skottaren i världen här i slite..
Bilen satt fast i en snödriva.
Kan dom inte skotta parkeringen när den är biltom, eller??
Till slut fick vi plocka fram snöskyffeln ur skuffen och göra grovgörat själva.
Patetiska GotlandsHem!!!
Jag försökte backa typ 4 ggr, men inget hände.
Niclas fick till slut ta spjärn mot parkeringsskylten som (tur nog!!) stod framför bilen.
I en jävla fart åkte jag tillslut ut från p-platsen.

Ska man behöva ha det så här när man bor i hyreslägenhet?

Gångvägarna utanför lägenheterna blir inte skottade förrän vid lunch heller.

Åker man till stan (OM man har turen att få ut bilen på morgonen!)
så är det redan skottat på varenda liten gångstig och trappa vid Riksbyggen!

SÅ JÄVLA DÅLIG SERVICE!

Plus att vi bara har 2 (!!!!) parkeringsplatser bredvid lägenheten!
Det är 24 läghenheter vi snackar om här,
och vissa familjer har fler än en bil,
ni kan själva tänka er kaoset, eller hur?

Så i somras strax innan Natha-Lee föddes,
då har man inte så stor ork till att gå en km,
(för att få en parkering)
så då parkerade jag där "alla andra" brukade stå
när vi parkerat på en av de vanliga parkeringsplatserna,
fort som faaan ringer GotlandsHem och säger att jag står på gräset..
Det får man inte.
Då FÖRSTÖR man GotlandsHems gräsmatta.
Dra åt fanders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är så jävla trött på gotlandshem så det finns inte.

Tvättstugan ska vi inte ens börja prata om,
för där får jag utbrott om nåt!!!

SKÖT ER J*VLA GOTLANDSHEM!!!!!!

(BTW så va vi i stan iaf och sa hej till Niclas pappa,
sen bytte vi bilstol till Natha-Lee på takstens.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0