Oh Yes!!


Så, vad tror ni?
Blev det sovmorgon?
JAJJEMEN!! :D
Niclas tog tom ut Natha-Lee ur sovrummet när
hon vaknade imorse kl 5 och ville ha frukost! :D
Ibland då kan han den där Niclas ;)
Sen fick hon sova vidare hos mig till 7:30, då skulle hon promt upp.
Men mammsen fick ligga kvar till 9.
De ni!
Gick o la mig strax efter 1 så jag kan lova att det var underbart skönt!
Ska jag kräva oftare! :D

Vi är nyss hemkomna från badet jag och Natha-Lee.
Fick även träffa på Johanna där nere, gullmage du har tjejen!!
Är så glad att moderkakan tagit ett klokt beslut! :D

Nu ligger pluttan utslagen på golvet,
eftersom dubbelsängen är upptagen av grabbarna grus.
Jag klandrar dom inte :)
Sova måste man!

Då kanske jag skulle ta och dra igång en liten film och unna mig lite mat.
Är ju ett par timmar sen man åt frukost ändå.

Känner mig väldigt glad idag faktiskt,
kan ha med sovmorgonen att göra,
eller så är det en mix av sovmorron och tö-väder som gör mig glad.

Nu ska jag njuta av tystnaden (läs suset av datorerna..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0