Nu är jag bra j*vla trött på snön!!

Vi åkte till stan i eftermiddags, Niclas skulle på möte.
Låg bakom en bil med "bil-på-släp",
not so funny eftersom vi var försenade
redan innan jag hamnade bakom den..
I en kurva bromsar framförvarande bil..
Det står en sopbil mitt i kurvan, i vårat körfält,
jag fick panikbromsa. Svinhalt.
Gled, gled, gled. Slutade bromsa, växlade ner,
bromsade, gled ännu mer.
Tror ni jag var rädd???!
LIVRÄDD!
Hade fan Natha-Lee i framsätet också,
så tro fan att jag skakade resten av resan till stan.

Påväg hem från stan, möter vi en swebus, typ 20:an eller 22:an.
Vad gör busschaffisen?
Snackar i mobil i höger öra, håller i luren med vänster hand,
tar precis upp höger hand över vänster axel när vi möter honom.
Svinhalt!
Vad tänker de jävla busschaufförerna med??
Arslet??
Ta och skaffa er ett annat jobb om ni inte kan sköta det ni har för fan!
Hade jag krockat, så hade vi inte haft en chans ditt pucko!

Så ska det komma upp till 50 cm nysnö till helgen..
WTF!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0