Nej, nu vill jag faktiskt inte det här! (Ej för känsliga läsare!!!)

J*vla skit!
Här har man käkat sina j*vla katrinplommon och linfrön.
Sen när youghurten tar slut och pengarna i samma veva så klart,
då kommer detta förbannade problem tillbaka.
Jag kan knappt sitta alltså.
Pga vad kan ni väl förhoppningsvis gissa på..
Tänker inte skriva det iaf.
Kan bara säga som så här, jag kan knappt sitta på en stol efter mina toalettbesök #2.


Min sk. "diet" för att jag ska överleva toalettbesöken måste se ut så här:

Frukost: (7.00)
bröd, överfulla av linfrön och andra smaskiga fröer
youghurt med "hemmagjord" müsli, massa olika fröer, LINFRÖN bla.
ett par katrinplommon
något "smaskigt" att dricka (typ Te, även om VC-tanten avrådde mig..)

Lunch: (12.00)
Allt annat förutom potatis, pasta och ris.
(Ska de va, så ska de va av fullkorn, i SMÅ mängder.. :/ )

Middag: (17.00)
Se lunch.

Kvällsmål: (20.30)
Se frukost.

Sen en j*vla massa vatten där emellan..
Inte lätt att hålla dessa rutiner med en bebis som inte riktigt
fått in sina egna dag-sovtider ännu och en pojkvän som inte
heller riktigt fått greppet om det där med rätt dygnsrytm.
(Och JA, JAG VET att "man ska inte äta efter klockan 18 på kvällen"
(läs med gnällig ton) Men va fan ska jag göra då?
Måste ju kunna få gå och skita som en normal människa!!)

Men när jag väl åt så här, i typ 1-2 veckor, för ett tag sen.
Då var faktiskt toalettbestyren rena drömmen i himmelsriket!

Men som sagt, sen sinade pengarna eftersom youghurt inte var
något vi köpt tidigare och det är INTE billigt.
Men men..
Jag får pinas med mina toalettbesök till dess att VC inser att
man inte ska behöva leva så 6 månader efter en förlossning....

Kommentarer
Postat av: marina

låter inte kul de där! :/funkar de inte om du äter något var 3e timme då? asså typ bara nån frukt eller så (helst päron)!? och inget där i mellan förutom en massa vatten. har sj haft lite problem med de där och jag måste äta så för att få min mage att funka. fullkorns knäcke e toppen på morgonen! håller igång systemet :)

2010-02-13 @ 11:13:03
Postat av: marina

kan även tipsa dig om molkosan! smakar urk men är kanon! http://www.vitapost.se/sv/artiklar/mage-tarm/drycker/a-vogel-molkosan-200-ml.html

2010-02-13 @ 11:31:37
Postat av: Elin hejdenberg

Va jobbigt! Kan du inte få något utskrivet? Så ska man ju inte behöva ha det. Som jäkla cement. Lider med dig! Stor kram

2010-02-13 @ 14:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0