kan man ansöka om det?

En positiv inställning till allt här i livet.
Jag skulle så gärna se att med lite mer ljus i.

Lite mer sting.

Lite mer humor.

Vart hittar jag sånt?

Det enda jag skrattar åt i mitt liv för tillfället det är
"lustgas-historier" från förlossningsberättelser..

Kul liv.

Det är ju bara jag i min familj som fattar det roliga
i det hela med, eftersom det va JAG som låg där,
hög av lustgas och sög i mig ännu mer när sköterskan
tyckte att jag fått nog.

Inga stygn efter förlossning utan massor av lustgas inte!

Humorn är nog rätt så torr nu.
Inte mycket skratt här inte.

Skulle behöva gå på en skrattkurs.
Se det roliga i allt här i livet.

Visst kan jag småfnissa lite när jag byter en bajsblöja,
men vad för sorts humor är det?

Mammahumor??

Kan bara va JAG som skrattar åt lite bajs i blöjan.

Man kan ju börja tro att jag är knäpp på nåt vis.
Jaa.. då är jag nog lite knäpp.

Snart börjar jag väl dra skämt åt dammtussarna i hörnen med.
Hoppas på positiva responser!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Marina

asså julia, din blogg är bara för "skön" att läsa! och nej du är inte knäpp.. en bajsblöja kan vara SKIT-kul ;) hittar du en skrattkurs så snälla, hör av dig!?

2010-02-23 @ 22:35:49
Postat av: Marina

hahahaha..... kan det vara den gröna krokodilen? han med tok stirriga ögon!? har själv haft ett garvanfall när thomas kom hem med den! ;) angående tavlan så var det första kortet som togs på henne.

2010-02-24 @ 09:11:26
URL: http://lyckligtlottad.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0