Johopp

Imorse sa jag ifrån.
Jag kräver sovmorgon imorgon! (Det skulle jag minsann få!) :)
Jag vill också gå upp och komma till ett framdukat frukostbord.
Inte för att Niclas får det så ofta, eftersom det alltid tar för lång
tid för han o komma upp o ja hinner äta klart innan, så allt åker
in i kylen igen och där får han stå sen och plocka ut allt igen :P
HAHA!
Vi får väl se hur det blir imorgon, med min sovmorron.
Det ska (troligtvis) lanas här inatt.
Då vet vi ju alla hur det blir med sömnen. -Ingen!

Kanske att pluttan ska få sova vidare i vår säng då, om pappas
sida ändå kommer vara ledig?
Hon har vaknat vaje morgon nu mellan 3.30-05.00..
lite kämpigt att komma upp själv faktiskt,
men det är bara att hämta henne och
lägga henne i vår säng, men inte imorse!
Då började hon skrika som en stucken gris och
vägrade lugna ner sig, hon fick välling, sen sov hon vidare till 8! :)

Nu ska jag snart kolla på solsidan.
Enda programmet som är sevärt på Fredagar!
Att dom inte kan anstränga sig lite och
visa något mer som man ORKAR sitta uppe och titta på.
Let's dance har ju blivit mögligt.
Mossa växer ju tom på juryn. Nej hu.

Jag ska skaffa mig en VHS och kolla på videofilmer ist på fredagar tror jag.
DVD och nerladdning är överskattat!!
Likaså MP3, Iphone och Allt vad det heter!!
Ipad..
Vem bryr sig om ni har LCD-tv eller HD-kvalité??
Jag tycker vår feta dumburk funkar precis lika bra,
om inte BÄTTRE än era platta tv-apparater.
"Tjocktv", vem fan har bestämt att det ska va utseendefixerat tom på el-produkter????

Jag tänker resa tillbaka till 90-talet och tugga Hubba Bubba
och se til latt min lilla Tamaguchi överlever dagen.
Va allt va bekvämt och bra när man va liten!

Kommentarer
Postat av: Marina

trycker på gilla-knappen

2010-02-26 @ 21:09:54
Postat av: malin

Tycker du förtjänar lite sovmorgon och framdukad frukost! kanske varannan helg ni kör sovmorgon! skriv i ordning ett litet schema =) du behöver också få DIN tid, det är jätte jätte viktigt!! Du är ju mamma,men måste få vara Julia också :) man är inte sämre mamma för det, tvärtom! kramar till er!

2010-02-26 @ 21:22:02
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0