Jag vill också... ibland.. eller?

Undrar när man ska få tillbaka "festar"-känslan..
Eller jag kanske har växt ifrån den sedan jag fick min ♥Natha-Lee♥ ?
Har inget sug efter vare sig alkohol eller massiva folkmängder.
Det är ju positivt i sig faktiskt :)
Får ju spendera massa tid med min (sovande) dotter på kvällarna :)
Istället för att bli berusad (och kanske inte minnas kvällen)..
Har hellre ett färskt minne av min dotter när jag vaknar morgonen
därpå och faktiskt kan stå upp utan att må illa ;)
Underbart de med!

Tack alla ni som kommenterade på förra inlägget.

Jag firar nu detta med att skriva ut era namn på min "välbesökta" blogg :D

Marina

Elin

Ida Daniel Adam Stina

Cilla

NI är ju bara så TOPPEN!! :)

Thanks!

(4/20 som kommenterat är kanske inte så dåligt ändå?)


(Imorgon bär det av till Klinte och svärmor igen.
Va tvugna att åka hem pga bad imorgon,
men till eftermiddagen är vi tillbaka in the Klint!)

Kommentarer
Postat av: Cilla

ja skrev inte igår..men jag läser din blogg med glädje varje dag <3

2010-02-13 @ 08:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0