Fööör lat ibland..

Hade bestämt mig med glädje att jag och Natha-Lee skulle GÅ till Närs..
Jo men tjenna..
Hon vände på alla sina tider så jag hann inte gå med henne!
Sov till 10.15 och käka gröt då, när hon skulle ha lunch om 1,5 timme egentligen..
Nej jag ska inte klaga på att det bara va hennes "fel",
kände mig väldigt lat idag och orkade inte putta runt på vagnen i alla snödrivor.
Skotta gångbanorna? Neeej, det finns ingenstans att göra av snön...
Ehh.. gör större snöhögar nån annanstans än på gångbanorna då!!
Hela parken här nere vid hamnen antar jag att den inte är full av snö?
Lägg det där vettja!

Jaja.

Vi kom iaf till Närs, i bilen :P
Ebba och Natha-Lee pussades, ylade lite då och då,
satt och lekte, mysade, hade allmänt kul.
Dom bara MÅSTE ses oftare! :D
Så fina tillsammans!
(Natha-Lee blev dock lite sur för att hon inte kunde gå, som faktiskt Ebba kan..)
Haha.

Kom hem till dukat bord :)
Mumsmums med mat.
Natha-Lee fick sin spaghetti och köttfärs innan jag tryckte ner min mat.

Gick till affären en snabbis och köpte
bananer, mjölk och bröd
(OKEJ, två semlor också)

Packade allt vi behöver ha med oss i helgen när vi ska bo ute hos Marie,
Natha-Lee har mest packning, hur kan det komma sig när hon är minst i familjen? :S
Jaja.
Hade knappt ingenting att packa till mig och Niclas eftersom vi (läs Niclas... okej och liiiite jag)
inte har tvättat på ett tag nu.
Märks det att vi hatar våran tvättstuga??
Mörk och jävlig.
I somras var det ju faktiskt en stoooor spindel där nere,
precis bredvid ena tvättmaskinen.
Tror ni jag sket på mig nästan, Jo det höll jag på att göra!
Jag HAR faktiskt spindelfobi! :(

Oj va ja svamlar idag...

Hoppade i badet med Natha-Lee, sen tyckte jag att det var väl säng-dax.
Det tyckte inte hon..
Läste saga.. Nej, inte trött.
Okej, mysa i mammas och pappas säng. Nej, inte trött.
Okej, fine! La mig bredvid henne och nu (20:50) så sover hon..
Har väl sovit i 10 minuter eller nåt.
Vi ska faktiskt upp tidigt imorrn.
Bara för det så kommer hon sova till 8.
Då ska vi redan vara på väg mot stan och klinte kära dotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0