Februari, here we come!

Nja, det är väl mer Here You come.
Men jag tackar och bockar att Januari försvann!
Nu går vi mot ännu ljusare tider och ännu varmare väder :D
Wohooo!
Halvvägs till stumpans födelsedag, på torsdag tidigast,
men liiiite kan man ju stressa på tiden lite ;)
Ska se mitt älskade "Familjen Annorlunda" ikväll.
Soooom jag längtat!
Hade Elvira och Alva här på besök med mamma förut,
OJOJOJ när min lilla flicka blir i deras ålder och inte dom vill åka med hem...
Det var tårar och svid vill jag lova,
bror min "råkade" jobba i slite och kom då ca 40 minuter för tidigt..
Tjejerna var INTE glada.
Ser lite fram emot den trotsen faktiskt.
Ska bli ganska skoj :)
Satt och kollade lite nya kläder på en jättebillig hemsida
(jo, här är vi lite snåla med pengarna!)
hittade två skitsnygga linnen,
men eftersom det var rea så fanns dem inte kvar i min size och
man vill ju inte gå med korvskinn på kroppen heller.
Sen finns det faktiskt inga pengar till att unna sin
mammafeta kropp kläder heller!
Jag var barnledig i lördags och det unnandet (så heter det väl inte??)
kommer jag att leva på läääänge!
Nå skitsnack man ska skriva av sig?
Nej, tyvärr Räken, har inte pratat med nån sen du
och jag sågs så jag har tyvärr inget skitsnack på G :P
Eller skitsnack..
Fight.
Talk.
Vad som helst egentligen,
men nej, har inget på lager.

Min Älskade Pojkvän, som är helt underbar.
Han kom in i datarummet förut,
pussade mig massor i nacken och på kinden,
så viskade han i mitt öra:
"Jag älskar dig jättemycket.."

Man kan inte annat än att älska han tillbaka! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0