F*ckat internet... & andra problem

Älskling formaterade om datan igår efter vi kom hem från stan & Klinte.
Datan har ju betett sig som den vill efter det... SUCK!

Jag slöt med mina p-piller för typ en månad sen,
nu beter sig min kropp också som den vill...
Ingen mens, men det skulle jag tydligen räkna med när jag slöt med dom..
Whuuut??

Syndar på kokosbolls-smet
(tack vare Johanna där som genom sin blogg frestat mig..)
*liten smäll på fingrarna på dig Johanna* Skojjar!

Nej, men man undrar ju när mensen ska komma tillbaka..
Inte för att jag saknar min mensvärk o div andra problem,
men man vill ju veta om kroppen funkar som den ska!

Vi får väl se när bebis nr 2 kommer.
Har ju lite att göra eftersom vi ska hinna med
ungefär 9 graviditeter till nu efter lilla Natha-Lee. ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

nämen... planerar ni på bebis nr 2 nu??? :-D

Puss

2010-02-03 @ 23:43:57
URL: http://johannaaurora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0