du..


YOU CAN KISS MY ASS!

Hur mycket ska man tåla egentligen??

Jo, jag är förbannad och besviken.

Men förhållanden går upp och ner.

Nej, jag ska inte göra slut med min pojkvän.

Men jag måste väl för fan få skriva,

NÅNGÅNG,

om att allt inte bara är rosa fluffiga moln och pussigulligt??!!?!

Det är inte bara "gullgull" och "åhh så mysigt" med en liten familj.

Det är kämpigt som faaan o få allt att klaffa.

Inte ekonomin, nej, utan själva LIVET!!

Jag älskar min pojkvän,

men alla har både positiva och negativa

sidor i sin personlighet och just idag

så irriterar jag mig på de negativa, vääääldigt mycket.

Det är inte meningen att hänga ut min pojkvän

för någonting här nu, men skriver jag bara

att jag är såååå förbannad och såååå beskiven mm.

då kommer ändå frågorna tillslut och då är det

väl lika bra att ni får veta med en gång

att vårat förhållande

(precis som "alla andras")

går upp och ner??


Så. Nu vet ni det.

I'm pissed just nu.

Men det passerar väl det med!!

Kommentarer
Postat av: malin

nej verkligen bara inte rosa fluffiga moln alltid dåman e små barns förälder.. och du skriver och delar med dig om så mycket julia vilket jag vet att måånga absolut inte gör .. Jag älskar att läsa din blogg :D tro inte för att du skriver som du skrev nu .. utan att du skriver med humor lite då o då .. sånt e roligt o läsa :) ska bli duktigare på att kommentera eftersomjag nästan e inne dagligen och läser :)

kramar Malla

2010-02-23 @ 22:50:27
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0