Besöksrekord

Shit asså.
Två kommentarer av 34 besökande och
då var det besöksrekord till på köpet!
Dålig stil av er nyfikna jä*lar!
Inte som att jag tänker hänga ut er
om Ni kommenterar nej!

Skriv hej eller vad som helst väl??
Inte bryr jag mig så värst, men det skulle ju va
liiiite roligare om ni kommenterade så man fattar
vad det är som gör att ni hänger kvar och läser
varje dag..

Är ni intresserade av vad jag faktiskt gör på dagarna så är detta vad som hänt hittills.

Gick upp med tösabiten kl 05:30, det märks att hon somnar vid 19-tiden nu :)
Skönt ändå att hon kommer i säng i tid.

Käkade frukost innan the voice började.

Så nu vid halv 11-snåret är man ju lite tom i magen.
Energin går åt snabbt när man har en dotter som anser
att man är ett berg som man MÅSTE bestiga, hela tiden..

Nu medans pluttungen sovit middag har jag suttit och
räknat på hur mycket pengar vi kommer ha kvar till
bensin och besiktning efter alla räkningar är betalda
och matpengar insatta på matkontot..
Var ju ingen hurra-siffra som blev till övers kan man ju inte säga.
Har iaf råd att betala besiktningen och åka in på den :P
Sen vettefan, vi får väl stanna hemma till senare halvan
av mars, då de nya pengarna rullar in.

Inte mig emot. Händer inte så mycket på andra håll ändå,
så jag kan gärna sitta här hemma och ruttna och glo.

Tro på fan att solen lyser idag igen!
De ni!
UT ska ja idag!
Så de så!

Om man ska ta en raggarballe med svängdörrar till lunch kan hända??

Måste väl nästan bjuda på dessa med tanke på att jag har så jäkla tråkigt :P

Hon behöver inga hjälpmedel för att skratta inte:


Själv behöver jag en penna för att va glad:


Kommentarer
Postat av: Marina

haha fan vilket skönt garv hon har! louise började skratta och sträckte sig mot skärmen när hon såg natha-lee... hihi...

2010-02-24 @ 10:56:16
URL: http://lyckligtlottad.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Heeeej : )

2010-02-24 @ 14:58:49
URL: http://minmolle.blogg.se/
Postat av: malin

Va söött leende hon har :)

2010-02-24 @ 20:32:23
URL: http://www.malinhejdenberg.bloggplatsen.se
Postat av: linda

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej får vi säga då!!!

2010-02-27 @ 17:59:29
URL: http://royaltylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0