Att tankar kan göra så mycket..


Har haft en underbar dag med min karl och vår tösabit!


Vi har handlat i stan, städat (mest plockat) lite här hemma,
efter Niclas tvättat av golvet i köket började jag med kvällsmaten.
Tacopaj! MUMS! :D
Det kommer bjudas på igen. :)

Älsklingen är hos Tobbe just nu, men senare så blir det lite chips och gos i soffan,
sen jäklar. :D Sooooom jag längtat! Ggggrrrrrr!

Jag satte mig ju nu precis, efter maten, här vid datan.
Så började jag tänka på en sak.

När personer (okej, EN viss person) själva har barn,
(VUXNA barn måste tilläggas!) då kan jag bli väldigt irriterad på en sak.
Dom (hon) tror att jag inte vet någonting om barn!
Jag vet väl själv att barn är envisa!
Att barn blir ledsna om dom inte får som dom vill.
Att barn växer i kläder så småningom.
Jag Är Inte Dum I Huvvet NAJ!
Så sluta tala till mig som om jag vore lite bakom flötet, för det är jag fan inte!

Det är jävligt synd att jag skulle få just den tanken nu efter maten,
då jag var på så bra humör och hade sett fram emot kvällen, med ett tiptop humör..
Nej, du ska inte få förstöra min kväll.
Jag tänker inte ha dig i mina tankar förrän.. ja, jag vet inte när, men definitivt inte ikväll!
För ikväll är det min och Niclas kväll! SÅ DE SÅ!
Och Du är inte bjuden!!!!

Kommentarer
Postat av: unique

det verkar som du har lite att rensa bland din bekantskap =)

2010-02-20 @ 04:40:02
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0