47 dagar tog det!

Förbannade p-piller.
47 dagar tog det innan jag fick min mens igen
efter att jag slutat med de där unhappy-pillerna!

Skönt som fan att kroppen nu funkar som den ska igen,
men ACK vilken mensvärk, alltså, inte så ont som det
gjorde innan jag blev gravid utan en mindre, men mer ihållande smärta,
typ som små små ihållande värkar. Udda!

Men skönt att den kom tillbaka! :)

Då kan vi ge oss på projekt "inte ännu",
men nu vet vi iaf att det skulle funka den dagen vi väl vill ha nr 2 :)

Men 47 dagar alltså.. :S

Lästa på FamiljeLiv och där hade det tagit max 34
dagar för de andra tjejerna som använt Cerazette.

Men jag är ju inte som alla andra och tur är väl det! :D

Så idag var tanken att jag skulle åkt till Nea,
men vi tar det nästa helg ist när jag vet att
bensinen räcker både fram och tillbaka ;)

Eftersom det nu blev så, då har jag en annan plan för dagen,
det är att sitta här framför min "bästa vän" datan och kolla på snyftare :)
Fick mersmak efter gårdagen.
Skönt att få ur sig både det ena och det andra ;)



På tal om att få tillbaka sina normala blödningar,
iom det så får jag också tillbaka det där evinnerliga sötsuget..
Var precis i affären och fick i ögonvrån syn på nya Ballerina Kladdkaka.
Kommer hem och ska smaska på mina nya kex,
"för bästa smak, doppa i mjölk",
sagt och gjort, doppar mina kex i mjölk..
Det gjorde väl inte den minska skillnad mot att äta dom neutral??
Okej, lite mjukare kanske dom blev,
men jag gör nog hellre som med den där o'boy reklamen,
där killen och tjejen blandar o'boy i sina munnar när dem kyssas. :)
Alltså tar jag en tugga och sköljer runt med kall mjölk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0