Tvättmaskin skänkes?????

Hur stor är chansen att man bokar en tvättid 13-16,
en person har bokat innan 10-13,
det ligger TVÅ (!!!!!) plagg i maskinen när man kommer ner,
den ena maskinen är trasig:
"gotlandhem fixar ett nytt lager i nästa vecka", står det på en lapp,
tror ni inte personfan som lagt i två plagg i maskinen har bokat tiden efter oss också då (16-19)?????
Förbannades jävla idiot!
Vi har MINST 5 maskiner tvätt som väntar på att bli tvättade!
5 omgångar tvätt, EN maskinjävel, 60 min per tvätt pga att maskinen är SÅÅÅÅÅÅÅ ny!
Kul. 5 timmars tvätt på en bokning (som är 3 timmar)
Hur logiskt är det?
Inte ett jävla dugg!
Åh när vi va på lass,
då tyckte dom att vi va dumma i huvudet som åkte hem till slite för att tvätta.
Skulle vi vända våra kläder ut och in eller?
Om vi nu inte åkt hem och tvättat,
då hade vi ta mej fan haft ÄNNU mer tvätt än vi har just nu!
Jävla nötter va förbannad jag är!
Så, just nu skiter jag blanka faaaan i hur mycket el
det går åt för att ha en egen tvättmaskin,
LANGA ÖVER EN FÖR FAN OM NI HAR EN TILL ÖVERS!
Man vill väl för fan inte gå och lukta spya 24-7????
Eller??!
Spya på lakanen i sängen, på Niclas täcke, på våra egna kläder,
på alla handdukar i lägenheten, på alla Natha-Lees kläder.
Kul??!?!?!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!

SÅ HÄR ÄR DET JAG VILL SÄGA:

HAR NÅN EN LITEN BEHÄNDIG, SNABB (!!!) TVÄTTMASKIN SOM VI KAN FÅ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0