Trött kanske?

Gick o la mig för att lösa korsord igårkväll efter idol..
Niclas väckte mig och sa att Fråga Olle dokumentären började.
Sov jag?? Joo..
La mig i Niclas knä och såg kanske 2 minuter.. :/
Då väckte han mig igen och sa att ja skulle gå o lägga mig,
så kunde vi se det imorgon (idag) istället.
Minns inte ens när jag la huvudet på kudden..!!
Men ja kommer ihåg att Niclas kom och la sig tillslut iaf,
o han sov så skönt när ja vakna till vid fem över ett.
Men eftersom det va torsdag idag och jag bett om sovmorron
så fick ja så snällt väcka honom imorse och tala om att
Natha-Lee faktiskt va vaken och att jag skulle sova :D

Nu har man iaf kommit upp och tagit en väcknings-dusch,
myst med Natha-Lee och ätit frukost, samt smörjat in lilltjejen
med hennes salvor mot svamp-utslagen.
Ser mycket bättre ut idag efter bara en behandling igårkväll,
så det håller nog på att ge sig iväg :)
Skönt för henne!
(Bytt bajs-blöja fick ja oxå göra :P Niclas ville inte) Haha.

Idag ska vi till mamma och kolla på Natha-Lees leksaker,
om det finns något passande för henne,
har ju bara nalle puh mobilen som hänger över sängen och hupp-stolen.
Får se vad vi hittar för kul :)

Sen ska vi till stan, överraskande va?!???
Niclas ska på möte, så ska vi lämna in papper till f-kassan.
Sen skulle vi visst till Niclas pappa också.

Funderar starkt på om vi ska åka till stan på fredag också??
O ta det där (förbannade!!) kortet till tidningen,
så folk kan sluta tjata om det!??
Tänkte igår när vi åkte från stan att nästa som frågar om tidningen,
den kommer jag att få utbrott på,
men de va ju min moster som fråga när hon va här sen,
så då kunde ja ju inte få ett utbrott.
Men nästa person som frågar,
SOM REDAN FRÅGAT 1000 GÅNGER,
den kommer jag få ett utbrott på.

VI SKA VA MED I TIDNINGEN, SÅ SMÅNING OM!

Kommentarer
Postat av: Marina

haha... folk var på oss åxå om att vi skulle vara med i tidningen, men ja pallade inte fara fram och tillbaka så vi skickade in ett själva på helagotland :) att folk ska vara så ivriga! helt otroligt.

ha de gött..

2009-09-17 @ 16:07:44
Postat av: elin

Ja, folk tjatade på oss oxå.. Sen när vi satt in bild på Maja i tidningen, så va det inte bra, för jag å magnus va ju INTE med.. Men va faen!! Det är j henne de vill se ändå! Herregud! Så hysteriskt dt blir... Jaja, då får man hålla koll då alltså.. ;)

Kramar till Er

2009-09-18 @ 13:37:50
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0