Gårdagen & mys-onsdag

Min underbara Räke hörde av sig igår o ville att ja o Natha-Lee kom över.
SJÄLVKLART!
Hur länge sen som helst som vi sågs ju!

Å va Ebba blitt stor!!
Å jätteglad va hon också :)
Marina och lilla Louise kom över efter en stund också.
Louise o Natha-Lee va ju lika stora :P
O då är ändå Natha-Lee en månad yngre ;)

Gick hem o käkade efter det, sen satt vi o glutta tv o gick en sväng till affären.

Idag har ja varit i stan, efterkoll på förlossningen, kolla att stygnen läker osv.
Allt såg bra ut :) Puh !
Hem o super-mysa med Niclas o Natha-Lee.
Gick en sväng på slite o efter att ja ätit lite så somna ja visst på soffan med Natha-Lee :P
Tröttsamt att vakna mitt i nätterna och gå upp tidigt ;)
men ja klagar inte.
Får ju umgås med min älskade dotter :)

Imorrn ska ja o Räken på musiklekis med Ebba och Natha-Lee för första ggn.
Får vi se hur det är där då ;)

Niclas åker imorrn :(
tre hela dygn utan honom!
Kommer bli tomt!
Ingen att prata med förutm Natha-Lee.
Fast vi ska iaf till takstens på lördag :)
Mys ska de bli!

See ya !

Kommentarer
Postat av: malin

åh ska ni till församlingshemmet i morgon ?:D tråkigt att inte jag ska dit, kommer nog nästa torsdag! låter som ni haft en mysig dag! kramar

2009-09-23 @ 20:35:31
URL: http://pancaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0