Sondslangen.. Min ovän..

Och Natha-Lees tydligen :P
Ungen drog ur sondslangen inättras,
Niclas väckte mig och sa:
"Se va Natha-Lee gjort.."
Ja såg mig omkring i sovrummet.. Såg ingen skillnad.
Men, bredvid mig låg en liten tjej och såg så otroligt glad ut!
Förstår henne faktiskt!
Hon hade mat i hela sängen :P
Å hon hade legat o flina mot Niclas när han kom in och såg henne med sonden bredvid sig ;)
Ja kan inte beskriva hur fiiiiiiin hon är utan den där äckliga slangen!
Hon fick iaf mat nu vid sju,
åt 80 ml SJÄLV i flaska !!!
Den karamellen kan ju läkarna suga på!
Och hon har inte spytt!
Den gjorde hon typ efter VARJE mål när hon hade sonden inne!
nej, får ta ett snack med dom på b-a och säga att hon måste få lära sig äta själv.
UTAN SOND!
Då kommer hon ju aldrig att lära sig.
Den ligger ju o irriterar i svalget!
Ja ja.
Ska sluta klaga nu och gå o lägga mig vid mina älsklingar :)

<3


Kommentarer
Postat av: malin

visst e de bra att dom vill att Hon ska ha sond, men som du skriver så har hon kräkts när hon har den, Du är mamma o niclas pappa, NI känner ert barn bäst, läkare kan ge råd, men ni vet endå HUR ert barn är , när o varför hon e ledsen, hur o varför hon e glad, Du känner mammakänsorna, man bara vet, eller hur??!:D man bara veeet som mamma .. man känner det .. =) lycka till !!!

2009-09-12 @ 11:56:56
URL: http://pancaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0