Shopping :)

Åkte till stan vid 12-tiden,
köpte strumpor till Natha-Lee,
hittade även ett par leggins och ett linne till mig :)
Slippa gå i dessa mammajeans! Wooohoo!
Köpte en ny termos till Natha-Lee också för den vi
köpte innan va ju inte direkt en riktig termos!
Vattnet va ju kallt efter en timme! Suck.
Handlade hem blöjor och mat till lilltjejen också.
När vi väl kom hem så tog jag en välbehövlig
paus på sängen tillsammans med Natha-Lee.
Fick ett städryck och började packa ihop allt papper,
plåt och pant. Så nu är det snyggt i städskrubben igen :)
Tog mig sen an tvätthögarna ! ! ! !
Inte dåligt med tvätt nej!
Rensade upp totalt inne i klädkammaren,
så nu kan man gå där igenom när man ska på toa på natten,
UTAN att riskera att snubbla på en smutsig handduk eller nåt. :P
Tog mig tid att skriva lite blogg nu,
men måste gå ut och fixa lite kvällsmat,
Idol börjar ju snart ! !
Niclas va gullig o diska medan ja rensade bland tvätten.

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: malin

va söt tjejen är =)

2009-09-28 @ 20:36:06
URL: http://pancaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0